דף הבית ראשי
עזרה
עמוד הבית >> כל הטיולים והקייטנות >> 1977 - פסח - דרום סיני

1977 - פסח - דרום סיני

טיול פסח תשל"ז (28 - 25 במרץ 1977)  --   מנהל הטיול - אמיר קרן  ---     הטיול התקיים באזור שארם-א-שייך.
ירדנו ביום וי, תוך ניצול מטוסי חיל האויר (בואינגים והרקולסים) היורדים  ריקים להטסת חיילים לחופשה

‏טיול פסח תשל"ז( 25 ‏- 28 ‏במרץ 1977 ‏)   ‏הטיול התקיים באזור שארם-א-שייך.

‏ירדנו ביום ו', תוך ניצול מטוסי חיל האויר (בואינגים והרקולסים) היורדים  ריקים להטסת חיילים לחופשה. נקודת הריכוז המרכזית שלנו הייתה בחוף נעמה. בשעות אחר הצהריים של יום ו' - רחצה ושעשועים בחוף הים. ‏למחרת - סיורים קצרים באזור, צלילה ליווי מדריכי בית-ספר שדה בראס-מוחמד וטיול בקניון נבוכים. ‏ביום אן התפצלנו לשני ראשים: האחד,שכלל את כל הילדים מכתה ו' ומעלה, יצא לכוון סיני.
‏בערב, הגיעו לסנטה-קטרינה, שם השתתפו בערב פיתות עם בדואי מהאזור. למחרת, השכמנו ב- 3.30 ‏ לפנות בוקר, טיפסנו על הר-משה, ועם שחר צפינו מהר-משה על הזריחה ועל האזור. ‏בהמשך היום, נסענו מזרחה למפגש עם חלקו השני של הטיול (האמהות והילדים הקטנים) ואכלנו ארוחת צהריים משותפת בנביעות. ‏

שאר המטיילים סיירו ביום א' באזור נעמה. הילדים הקטנים אף נהנו משייט על ספינות חיל-הים. למחרת נעו כולם צפונה, למפגש בנביעות. ‏מנביעות המשיכו כולם לאילת, ומשם טסנו חזרה לצפון. ‏טיול זה היה מורכב מאד והצריך הוצאות בסדר גודל של למעלה מ- 2 ‏מיליון ל"י.  לאחר ריצות והפעלת כל הקשרים, הסתכמו ההוצאות בלא יותר מ- 250,000 ‏ ל"י  יצוין גם שבכל מפעל כזה משלמות המשפחות המשתתפות תשלום כספי, ובכך עוזרות בנשיאת הנטל הכספי.

פרטים על הטיול לחץ כדי לעבור לידיעון מספר 4 לחיילי חטיבה 317 (פברואר 1978)

דף הבית | שאלו עלינו | פעילות קרובה | כתבו לנו | כתבו עלינו | פורום | גלרייה | מוסדות הקרן | תקנון הקרן | מפת אתר | צור קשר

מייסד האתר: גבי מדינה (17 בפברואר 2010)